3 Січ, 6

Працюю над продуктом backtrac.io. Сервіс націлений на розробників та тестувальників.

Маю проблему з тим, що дуже важко отримати хоч якийсь фідбек від моїх тріал клієнтів. На пошту вони зазвичай не відповідають.

Що б ви порекомендували у цьому випадку? Не просити ж їх давати мені свій номер телефону / скайпу при реєстрації 🙂

Дякую.

  • Лайкнуто
Реплай

Часто хорошо работают вознаграждения, типа “оставил фидбэк – получил подарок”. Но важно, чтобы подарок был достаточным для мотивации. Например полгода-год бесплатного использования сервиса.

Также у ваших триал-клиентов есть их аккаунт на backtrac.io, можно разместить там сообщение с просьбой оставить фидбек. Они его точно увидят и часть из них возможно среагирует.

Січ, 10

спасибо за идею. Думаю так и сделаем — фидбек за время бесплатного пользования

Інші реплаї
  • Лайкнуто
Реплай
Геть

Як ти міряєш «дуже важко отримати хоч якийсь фідбек від моїх тріал клієнтів»? Скільки відгуків на 100 тріалів? Може це нормальна цифра, просто ти думаєш, що мало 🙂

  • Лайкнуто
Реплай
Геть