Чи може UX, дизайн, якість або підтримка клієнтів бути унікальною торговою пропозицією?

Січ, 24 — Стартап
2 Січ, 20

Всім привіт!

Зараз займаюсь проектом для ведення соціальних мереж. І цілком розумію, що я нічого архінового не роблю. Таких сервісів море.

Проте я роблю сервіс з думкою про якість і зручність перш за все. І якщо так глянути, то мій сервіс від інших і відрізняється продуманим UX, ліпшим дизайном (з відгуків клієнтів) і, власне, підтримкою клієнтів.

Але на питання в пабліку «це як сервіс Х? а в чому ваше УТП?» я не знайшов що відповісти. Тому що в голові засіла думка, що УТП — це завжди про фічі і можливості. А казати про такі метаматерії як «якісніше», «красивіше» чи «зручніше» якось не хочеться.

Наскільки взагалі важливо відрізнятися саме можливостями та фічами? І чи може UX, дизайн, якість або робота з клієнтами бути УТП?

Дякую.

  • Лайкнуто
Реплай

На мою думку, конкурентні переваги не обов’язково мають бути фічами. Наприклад, бізнес-модель, бізнес-процеси чи зосередження на певному типові клієнтів (ніші) — свого роду переваги. Погодьтеся, «наша перевага — дизайн» звучить як щось, що нереально поміряти. Особливо, коли ваш конкурент Buffer, у якого з бізнесом все добре.

Підтримка. Мені здається, що побудова продукту, в якому команда підтримки не потрібна — вражає більше, ніж її якісна робота. Якщо розумію правильно, то ви зараз працюєте над проектом сам. Як фаундер я розумію, що ви маєте на увазі під «робота з клієнтами». Але чи вдасться вам побудувати культуру в компанії, щоб тримати «роботу» на рівні.

Спробуйте зворотній зв’язок клієнтів перетворити у цифри та факти, які розкажуть про переваги.

  • Лайкнуто
Реплай
Геть

Придумайте просту фічу яка нікому не потрібна, але звучить круто. Відповідайте: а у нас є отаке!

  • Лайкнуто
Реплай
Геть